Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κυριάκος Μαυρίδης: Μια νέα φωνή στο ελληνικό τραγούδι!


Είναι νέος, είναι ωραίος, είναι ταλαντούχος και έχει πολύ χιούμορ. Ο λόγος για έναν νέο τραγουδιστή της Spicy Music που ήρθε για να μείνει. Και το όνομα αυτού, Κυριάκος Μαυρίδης. Είχα την τύχη αλλά και την τιμή να μιλήσω μαζί του και να μου παραχωρήσει αυτή την συνέντευξη. Κάτι για το οποίο τον ευχαριστώ και δημόσια. Ας δούμε τι μας είπε:


Αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να τα πούμε. Τι θα έλεγες να αρχίσουμε με το να μου πεις μερικά πράγματα για σένα; Έτσι αυτά τα λίγα που χρειαζόμαστε για να σε γνωρίσουμε καλύτερα.
Εγώ σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. Κοίτα αν και δεν μ’ αρέσει να περιαυτολογώ μπορώ να σου πω ότι παίζω ποδόσφαιρο, γράφω στίχους και μουσική και λατρεύω τα anime. Μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους φίλους μου και να κάνουμε εκδρομές. Επίσης είμαι πολύ φιλόζωος και... 

Και θα μου επιτρέψεις να πω ότι είσαι και πολύ συνεπής. Χαχα! Λατρεύεις τα anime; Θα ήθελες να δεις και τον εαυτό σου σε ένα anime;


Χαχαχα σε ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο. Ναι, γιατί όχι; Θα είχε και αυτό τη δική του πλάκα. 

Πώς προέκυψε η ασχολία σου με την μουσική;

Όταν ήμουν 18 πέρασα μια ερωτική απογοήτευση. Αυτό αποτέλεσε και το κίνητρο στο να αρχίσω να γράφω στίχους. Γύρω στα 20 αποφάσισα να μάθω κιθάρα, αυτοδίδακτα, για να μπορώ να βάζω και μουσική σε αυτά που γράφω. Πλέον όλα τα τραγούδια που έχω στην φαρέτρα μου είναι σε στίχους-μουσική δικά μου. Να σου επισημάνω εδώ ότι αγαπώ πολύ την μουσική και θέλω μέσα από τα τραγούδια μου να περνάω και κάποια από τα συναισθήματα και τις απόψεις μου.

    Μας συστήθηκες με το τραγούδι «Την αγαπάω» που είναι καθαρά δικό σου. Τόσο οι στίχοι δηλαδή, όσο και η μουσική είναι γραμμένα από εσένα. Τι αποτέλεσε έμπνευση όμως;

Χμμ…πολύ καλή ερώτηση! Έμπνευση ήταν αυτή η ερωτική απογοήτευση που σου προανέφερα. Απλά μη μου ζητήσεις όνομα. Χαχαχα! Και δεν είναι ότι όλα τα τραγούδια μου βασίζονται σε αυτό το γεγονός αλλά το «Την Αγαπάω» είναι και το πρώτο τραγούδι που έγραψα γενικά. Και ξέρεις χαίρομαι πολύ που το είδα να δημοσιεύεται μέσω της Spicy Music.




    Πολύ χαίρομαι και εγώ γιατί είναι ένα υπέροχο τραγούδι. Ποιο είδος μουσικής σε γεμίζει περισσότερο;

Ακούω τα πάντα για να μπορώ να έχω μια άποψη. Ωστόσο έχω ιδιαίτερη αγάπη στο Λαϊκό τραγούδι. Με εκφράζει και με γεμίζει πιο πολύ. Γενικά όμως ακούω και προσπαθώ να γράψω από όλα τα είδη.

  
Μου είπες ότι αγαπημένο είδος είναι το λαϊκό. Ποια θεωρείς ότι είναι τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για έναν λαϊκό τραγουδιστή;

Γενικά πρέπει να έχει ένα πακέτο βάση του οποίου θα είναι ο χαρακτήρας του. Οφείλει να έχει μία δική του προσωπικότητα που να ξεχωρίζει. Για μένα βέβαια ο χαρακτήρας ενός τραγουδιστή είναι η χροιά της φωνής του και ο τρόπος που ερμηνεύει ένα τραγούδι. Επίσης ένας λαϊκός τραγουδιστής δεν πρέπει να χάνει την επικοινωνία του με τον κόσμο. Θεωρώ ότι θα πρέπει να αφιερώνει χρόνο στο να επικοινωνεί μαζί του για να ακούει γνώμες. Αυτό θα τον κάνει να δουλεύει και να βελτιώνεται συνεχώς.  

Ποιος είναι ο αγαπημένος τραγουδιστής, που να τον θεωρείς πρότυπο σου και για ποιον θα ήθελες να γράψεις ένα τραγούδι; Και το ρωτάω αυτό γιατί όπως ήδη είπαμε γράφεις τραγούδια γενικά.

Μουσικό πρότυπο έχω τον Νότη Σφακιανάκη, μου αρέσει πολύ σαν τραγουδιστής. Έχει μια ποικιλία τραγουδιών που με γεμίζει. Είναι και ένας καλλιτέχνης που θα ήθελα να του δώσω ένα από τα τραγούδια μου. Επίσης αγαπημένος αρκετά είναι και ο Νίκος Οικονομόπουλος. 

 Πιστεύεις ότι ο χώρος του τραγουδιού έχει γίνει «καταφύγιο» ακόμα και για κάποιους που δεν έχουν ιδιαίτερο ταλέντο;

Σε αυτό είναι δύσκολο να απαντήσω. Βλέπεις, δεν μπορώ να κρίνω, ούτε να εκφράσω μία τόσο γενική άποψη. Γι’ αυτό υπάρχει ο κόσμος. Εννοώ ότι κάτι που αρέσει σε μένα μπορεί να μην αρέσει στον κόσμο και το αντίθετο. Αυτό βασικά είναι και το ωραίο στη μουσική, η ποικιλία που έχει.

Έχεις μια ιδιαίτερα μπάσα φωνή. Με βάση τα στερεότυπα που υφίστανται στον καλλιτεχνικό χώρο θεωρείται μονόδρομος να ασχοληθείς με το λαϊκό τραγούδι. Εσύ όμως θα μείνεις μόνο σε αυτό ή θα δοκιμάσεις και το κάτι διαφορετικό;


Εγώ σαν Κυριάκος θα σου πω ότι θέλω πολύ να ξεφύγω και πιστεύω και ότι μπορώ να το κάνω. Βασικό ρόλο σε αυτό όμως θα παίξει και το τραγούδι. Θα πρέπει να μου ταιριάζει για να το κάνω.

Πόσο σημαντική κρίνεις την παρουσία των social media στην ζωή ενός καλλιτέχνη και πόσο δυνατή θεωρείς την διαφήμιση μεσώ αυτών;


Τα social media είναι απαραίτητα στη ζωή ενός καλλιτέχνη και παίζουν τεράστιο ρόλο στη ‘διαφήμιση’ του. Πίστεψε με έχω μπλέξει με αυτά γιατί να ξέρεις δεν το πολύ έχω. Ωστόσο στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram μπορεί κάποιος να βρει πολλά βιντεάκια μου με τραγούδια μου.

Πού θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια από τώρα;

Αντικειμενικά δεν μπορώ να με φανταστώ γιατί κάθε χρόνος είναι αλλιώς. Δες ας πούμε το 2020 πόσο πίσω μας πήγε όλους με την πανδημία. Γενικά όμως θα ήθελα να έχω αναγνωρισθεί μέσα από τα τραγούδια μου, να έχω πετύχει τους περισσότερους από τους στόχους μου και γιατί όχι να έχω αρχίσει να φτιάχνω την δική μου οικογένεια.

  Τι έχουμε να περιμένουμε; 
Ετοιμάζω κάποια κομμάτια. Όπως σου είπα ο ιός μας κράτησε πίσω αλλά έρχονται πολλά ωραία πράγματα.

Κυριάκο μου, σε ευχαριστώ και πάλι για την ωραία μας κουβέντα! Εύχομαι κάθε επιτυχία τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο.


Εγώ σας ευχαριστώ και εύχομαι τα καλύτερα για το PlanB και την ομάδα του!!!



Επιμέλεια Συνέντευξης : Ιωάννα Μπελίτσου




Φουρέιρα - Παπαρίζου ξανά στη Eurovision




Το Plan b στα social media: 

Instagram Page: @iwnampelitsou/ @planb.gr

Facebook Page: Ιωάννα Μπελίτσου/ PlanB.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

To demo της Παπαρίζου για το «fuego» (AUDIO)

Η Ελένη Φουρέιρα, η εκπρόσωπος της Κύπρου στον φετινό διαγωνισμό της  Eurovision , φαίνεται πως δεν είναι η μόνη που έχει τραγουδήσει το τραγούδι του  Alex   Papaconstantinou , « Fuego ». Σύμφωνα με πληροφορίες η Έλενα Παπαρίζου είχε ηχογραφήσει πρώτη το κομμάτι σε μορφή  demo .  Η τραγουδίστρια είχε δεχθεί αρχικά πρόταση από την Κύπρο,να εκπροσωπήσει τη χώρα, όμως αρνήθηκε και τελικά επελέγει η Ελένη Φουρέιρα. Η ιστοσελίδα που ανήρτησε πρώτη το τραγούδι, το έχει αφαιρέσει. Μόνο στο Plan b μπoρείτε να ακούσετε ολόκληρητολόκληρη εκτέλεση της Έλενας Παραρίζου. Κείμενο: Χάρης Γκουτζουμάνος Διάβασε επίσης: Φουρέιρα - Παπαρίζου ξανά στη Eurovision Social media ----------------------- facebook:  Harry Goutzoumanos Instagram:  mrharrygi YouTube: Harry Stories

Οι Χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις των επωνύμων στο "Plan b" (VIDEO)

Καλησπέρα  φίλες και φίλοι αναγνώστες. Πως είστε; τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να έχετε μπει ήδη στο εορταστικό κλίμα καθώς είμαστε μια ανάσα πριν τα Χριστούγεννα. Το δέντρο έχει στολιστεί, τα λαμπάκια "χορεύουν" στους διάφορους ρυθμούς, η φωτιά στο τζάκι "τρίζει", τα κάστανα ψήνονται, τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες βρίσκονται στις πιατέλες τους έτοιμοι προς κατανάλωση. Η ομορφότερη και πιο λαμπερή περίοδος του χρόνου είναι εδώ! Χριστούγεννα. Μια λέξη, χίλια συναισθήματα. Τα Χριστούγεννα έχουν μια ξεχωριστή μαγεία και κανείς δεν μπορεί να τα περιγράψει με μία μόνο λέξη. Τα Χριστούγεννα είναι μυρωδιές, είναι αρώματα, μουσικές, αγάπη, στοργή, δώρα, ένα στολισμένο δέντρο, ένα γιορτινό τραπέζι με συγγενείς… Τα Χριστούγεννα μας δίνουν την ευκαιρία να γίνουμε και πάλι παιδιά. Αυτές τις ημέρες μας κάνουν αναπολούμε τις  εποχές που σαν πιτσιρίκια πηγαίναμε για κάλαντα το πρωινό της Παραμονής. Τότε που γράφαμε γράμμα στον Αϊ Βασίλη και περι

Αυτές είναι οι αδερφές Τέγου, που προκαλούν πανικό με το rap χριστιανικό τραγούδι τους.

Τις τελευταίες ημέρες έχουν καταφέρει να στρέψουν όλα τα βλέμματα πάνω τους. Το πρόσφατο video που  ανέβασαν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο facebook, έγινε  αμέσως  viral , αποσπώντας πολλά likes και ακόμα περισσότερα σχόλια.  Ο λόγος για τις τρεις αδερφές Τέγου, Βασιλική,   Άννα -Μαρία  και  Αλεξάνδρα  από την Αθήνα.   Στο video τα κορίτσια τραγουδούν για τον Ιησού Χριστό σε  rap/trap style , συμβαδίζοντας με το πνεύμα της εποχής.  Δείτε εδώ το video: Τ ο video κατάφερε να γίνει viral κυρίως λόγω της θεματολογίας του.  Σε μια χώρα, όπου το θέμα "θρησκεία" αποτελεί taboo, οι αδερφές Τέγου ορθώνουν το ανάστημά τους και με όπλα τις φωνές τους τραγουδούν για τον Χριστιανισμό.  Το τραγούδι των αδερφών Τέγου, έχει αποσπάσει αρκετά σχόλια, κυρίως θετικά, τα οποία εστιάζουν στις φωνητικές ικανότητες των κοριτσιών. Δεν λείπουν όμως και τα αρνητικά, τα οποία θίγουν θέματα θρησκείας. Τα κορίτσια έχουν αναρτήσει αρκετά τραγούδια στους λογαριασμούς τους

Plan b: Άκου ΕΔΩ τα νέα τραγούδια της Ελένης Φουρέιρα!

Η Ελένη Φουρέιρα αναμφισβήτητα θεωρείται μια από τις πιο κορυφαίες Ελληνίδες ποπ τραγουδίστριες. Μετά την επιτυχία της στην περσινή Eurovision (2018), κατάφερε σε λίγο χρονικό διάστημα να μαγέψει το κοινό της Ευρώπης. Το τελευταίο διάστημα το πρόγραμμά της είναι βαρύ και απαιτητικό με πολυάριθμες εμφανίσεις  σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό. Τα διεθνή singles της κάνουν πάταγο και εμάς πολύ υπερήφανους.  Πριν λίγο καιρό, κυκλοφόρησε το πρώτο της διεθνές EP, με τίτλο «Gypsy Woman», από την Panik Records. Το album προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο μέσω spotify. Τα πέντε νέα κομμάτια του mini album δεν υπάρχουν δυστυχώς  στο youtube. Αν θες όμως να τα ακούσεις ολόκληρα, χωρίς να ανακατευτείς  με spotify, το "p lan b" σου έχει τη λύση. Εδώ μπορείς να ακούσεις και τα 5 νέα tracks της Ελένης. Enjoy!!! Maria: Call ya: Barcelona: El ritmo psicodelico: Gypsy woman: Διάβασε επίσης: Σία Κοσκινά: Η γυναίκα με τα χίλια πρόσωπα! (Συ